Ogłoszenie Nr 132570 na stanowisko starszy referent w Wydziale Współpracy Międzynarodowej w Gabinecie Prezesa

Wersja do wydrukuWyślij e-mailemPDF version

Ogłoszenie nr 132570

Data ukazania się ogłoszenia: 17.01.2024 r.

Dyrektor Generalny Urzędu poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy referent w Wydziale Współpracy Międzynarodowej w Gabinecie Prezesa

 

Wymiar etatu: 1

Liczba stanowisk pracy: 1

 

MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:

Warszawa
 

ADRES URZĘDU:

Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych,
Aleje Jerozolimskie 181 C,
02-222 Warszawa


WARUNKI PRACY

Praca biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin.

Siedziba Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych mieści
się w Al. Jerozolimskich 181C, w budynku C kompleksu Adgar, który jest przystosowany do obsługi osób, które mają trudności w poruszaniu się. W budynku znajdują się windy, które umożliwiają dostęp do wszystkich pięter budynku, brak jest barier w postaci progów i wąskich drzwi. Na poziomie 0 w holu budynku znajduje się toaleta przystosowana dla osób niepełnosprawnych ruchowo.

Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.

W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie Brajla (poza oznaczeniami przycisków wind) ani oznaczeń kontrastowych
lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących.

Szczegółowe informacje na temat dostępności Urzędu dla osób z niepełnosprawnościami znajdują się w deklaracji dostępności.

ZAKRES ZADAŃ

•    przygotowywanie materiałów analitycznych na potrzeby dokumentów opracowanych przez Wydział Współpracy Międzynarodowej dla kierownictwa Urzędu

  • obsługa wniosków wyjazdowych,
  • wykonywane pilnych tłumaczeń z języka angielskiego na język polski oraz z języka polskiego na język angielski,
  • wykonywanie działań związanych z właściwym obiegiem dokumentów, związanych z przygotowywaniem opinii, stanowisk, decyzji Urzędu, w ramach procedury koordynacji i udziału w procesie decyzyjnym UE,      
  • sporządzanie zestawień, raportów, sprawozdań oraz innych materiałów analitycznych dotyczących Wydziału Współpracy Międzynarodowej na potrzeby Urzędu,
  • prowadzenie zakładki na stronie internetowej Urzędu dotyczącej współpracy międzynarodowej oraz innych działań związanych z upowszechnianiem informacji z powyższego obszaru,
  • udział w pracach dotyczących zawierania porozumień międzynarodowych przez Urząd,
  • przyjmowanie i rejestrowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej do/z komórki organizacyjnej w tym m.in. skanowanie dokumentacji, rejestrowanie dokumentacji, przygotowanie do wysłania oraz monitorowanie realizacji spraw terminowych

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

•    Wykształcenie: średnie

  • doświadczenie zawodowe - 2 lata w zakresie wykonywania prac o charakterze administracyjno – biurowym,
  • wiedza z zakresu funkcjonowania administracji publicznej oraz Unii Europejskiej,
  • umiejętność efektywnego prowadzenia spraw w wielonarodowym środowisku,
  •  zdolności organizacyjne,
  •  skuteczna komunikacja,
  •  terminowość,
  •  kreatywność,
  •  wysokie poczucie odpowiedzialności, umiejętność pracy pod presją czasu,
  •  umiejętność obsługi programów pakietu Microsoft Office,
  •  znajomość języka angielskiego na poziomie bardzo dobrym,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dn.18.10.2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - NIE DOTYCZY kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.

 WYMAGANIA DODATKOWE

  • Co najmniej 1 rok doświadczenia związanego z organizacją spotkań

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

•    CV i list motywacyjny

•    Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia

•    Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie do pobrania na stronie http://www.urpl.gov.pl w zakładce praca – druki dla osób ubiegających się o pracę

•    Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru do pobrania na stronie http://www.urpl.gov.pl w zakładce praca – druki dla osób ubiegających się o pracę

•    Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

•    Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych

•    Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dn.18.10.2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów. DOTYCZY kandydatek/kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE:

  • Co najmniej 1 rok doświadczenia związanego z organizacją spotkań
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

•    Dokumenty należy złożyć do: 28 stycznia 2024 r.

•    Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

•    Miejsce składania dokumentów:

Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych

Aleje Jerozolimskie 181 C,

02-222 Warszawa

z podaniem numeru ogłoszenia: 132570

•  Dokumenty można składać osobiście w siedzibie Urzędu, przesłać pocztą, za pośrednictwem ePUAP lub poczty elektronicznej na adres: rekrutacja@urpl.gov.pl - z podaniem numeru ogłoszenia w tytule wiadomości

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE informujemy, że:

1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezes Urzędu Rejestracji Produktów  Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, adres: Urząd Rejestracji Produktów  Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, Aleje Jerozolimskie 181C, 02-222 Warszawa („Urząd”),

2) w Urzędzie został ustanowiony Inspektor Ochrony Danych – kontakt: iod@urpl.gov.pl,

3) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie udzielonej zgody,

4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą upoważnieni pracownicy Urzędu,

5) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez czas niezbędny do realizacji ww. procesu rekrutacji oraz 3 miesiące po jej zakończeniu,

6) posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,

7) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.

INNE INFORMACJE: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Metody i techniki naboru:

I etap - formalna weryfikacja dokumentów złożonych przez kandydatkę/ kandydata,

II etap - rozmowa z kandydatką/kandydatem sprawdzająca spełnienie wymagań niezbędnych i dodatkowych, w tym wywiad w języku polskim na temat stopnia znajomości języka angielskiego

Inne informacje:

Oferty nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Kandydatki/kandydaci spełniające/spełniający wymagania formalne zapraszane/zapraszani są rozmowę kwalifikacyjną o czym powiadamiane/powiadamiani są telefonicznie lub drogą mailową. Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22 / 492 14 55

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Uwaga! Weryfikacja spełniania przez kandydatki/kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „wymagane dokumenty i oświadczenia”. W związku z tym podkreślamy, że kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane: życiorys, list motywacyjny, oświadczenia, zgodę na przetwarzanie danych osobowych oraz kwestionariusz osobowy.

Opublikowany przez:
urpl_redaktor
Data publikacji:
czwartek, Styczeń 18, 2024 - 14:38