W procedurze udzielenia zamówienia w drodze zapytania ofertowego komunikacja między zamawiającym a oferentami/wykonawcami odbywa się w języku polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, z uwzględnieniem przepisów rozporządzenia ws. użycia środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy elektronicznej dostępnej pod adresem https://urpl.ezamawiajacy.pl/pn/urpl/demand/notice/public/18612/details. Składanie ofert, wnoszenie pytań i przekazywanie wyjaśnień, zawiadomień odbywa się w formie elektronicznej za pośrednictwem ww. platformy w sposób określony w zapytaniu ofertowym.
W następstwie pytania/wniosku wykonawcy w dniu 19 października br. zamawiający dokonał zmiany terminu określonego w § 4 ust. 3 wzoru umowy, ustalając ten termin na 14 dni roboczych. Zmianę tę uwzględniono w pliku "20201019 wzór umowy_aktualizacja.pdf"